Klantenservice

Bij valgofix.nl streven wij o.a. naar het leveren van optimale kwaliteit, service en betrouwbaarheid. Wij helpen u dan ook graag met u vragen.

Bekijk hieronder het vragenoverzicht of neem contact op met onze klantenservice.
 



Heeft u vragen over uw betaling of levering, klikt u dan hier.

Heeft u vragen over onze Algemene Voorwaarden, klikt u dan hier.

Heeft u vragen over ons Privacybeleid, klikt u dan hier.

 



Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, u kunt ons dan altijd bereiken op ons klantenservicenummer: 085 2010818 of mail ons op valgofix@podobracebv.nl. En dan zullen wij u zo snel mogelijk van dienst zijn.
 

Klachtenprocedure:
 

Fouten zijn mensenlijk en daarom kan het natuurlijk altijd voorkomen dat er iets fout gaat, omdat wij dit als bedrijf zelf ook enorm vervelend vinden doen we er altijd alles aan om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Indien er toch een klacht ontstaat over de dienstverlening die wij aangeboden hebben kan deze ingediend worden bij onze afdeling klantcontact. Deze kan de klant per e-mail, post en/of telefonisch bereiken. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en deze met alle aandacht behandelen, zodat we de klant op de best mogelijke manier kunnen behandelen.


Onze gegevens:

valgofix.nl

Marconistraat 9
1131 JW Volendam
Tel: +3185 2010818 
Fax: +31299 351442
E-mail: valgofix@podobracebv.nl

valgofix.nl probeert elke klacht binnen 14 dagen na ontvangst af te handelen, indien dit te weinig tijd is voor ons team zal de klant hiervan op de hoogte gesteld worden. Als deze vertraging niet in goede orde ontvangen wordt, is het ook mogelijk om contact op te nemen met de Stichting Webshop Keurmerk waar valgofix.nl bij aangesloten is.